ביהלומי הבורסה תמצאו מגוון טבעות אירוסין מזהב לבן משובצות יהלומים טבעיים באיכות ללא פשרות ובהתאמה אישית לכל תקציב הישר מהבורסה ליהלומים!
יהלומים ללא פערי תיווך ועמלה | פריסה עד 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

מציג 1–12 מתוך 130 תוצאות

טבעת אירוסין זהב-לבן 14 קראט, דגם ריטה 0.20 קראט

2,419

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם ריהאנה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם אווה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם יסמין 0.25 קראט

2,457

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם גאיה 0.30 קראט

2,680

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם דינה 0.20 קראט

2,727

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם אליזבת 0.20 קראט

2,870

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם דיאנה 0.25 קראט

2,964

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם נינה 0.20 קראט

3,139

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם בל 0.30 קראט

3,141

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם רוז 0.30 קראט

3,300

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם רינה 0.25 קראט

3,310

טבעות אירוסין זהב לבן

נהוג לחשוב כי השילוב בין זהב ליהלומים בטח שזה מגיע לטבעות אירוסין הוא השילוב הכי מבוקש שיש. אנחנו ביהלומי הבורסה חברת יהלומים, כבר למעלה מ 60 שנה אנו המעצבים ומיצרים תכשיטי יהלומים ואבני חן. באתר החדש שלנו תוכלו לרכוש מגוון רחב תכשיטים כולל טבעות זהב לבן משובצות יהלומים.

הנה כמה סיבות וטיפים על מה להתעכב שרוכשים תכשיטים עם יהלומים.

טיפים לבחירת טבעות אירוסין זהב לבן

בשעה טובה אתם עומדים להציע נישואין - הנה כמה טיפים מהמומחים של יהלומי הבורסה, דור שלישי לעסק המשפחתי, בוגרי אוניברסיטאות מובילות בארצות הברית ובעלי הסמכת GIA.

  • בחרו ביהלומים 100% טבעיים - בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבים ישראלים בוחרים לצרוף את התכשיטים שלהם באמצעות יהלומים סינטטים. אנחנו ביהלומי הבורסה מבינים שאין תחליף לדבר האמיתי. אנו צורפים את התכשיטים שלנו רק עם יהלומים 100% טבעיים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין זהב לבן בחיתוכים שונים כמו חיתוך עגול, חיתוך בצורת אגס, חיתוך בצורת מרקיז ועוד.
  • יהלומים איכותיים ואמיתיים באים עם תעודות - בשוק היהלומים לא חסרים זייפנים. מומלץ לרכוש תכשיטי יהלומים במקום מוכר וידוע. אנחנו ביהלומי הבורסה פועלים כבר למעלה משישים שנה בתחום היהלומים. בעת רכישה בחנות או באתר האינטרנט שלנו הרוכשים מקבלים תעודה המעידה על גודל ואיכות היהלום. בעת הרכישה תקבלו גם תעודת אחריות לכל החיים.
  • לקנות יהלום זה לא כזה חלום - יהלומי הבורסה היא חברת יהלומים ויצרנית תכשיטים. המחירים שלנו הם זולים והיהלומים שלנו סופר איכותיים. אנחנו מציעים לצרכן הישראלי תכשיטי יהלומים באיכות גבוהה במחירים נמוכים, ללא פערי תיווך.

גם יהלומים קונים אונליין - האתר החדש של תכשיטי הבורסה

יהלומי הבורסה מציעה לכם את הזדמנות לרכוש אונליין תכשיטים משובצים ביהלומים כמו טבעות אירוסין זהב לבן, עגילי יהלום ועוד. באמצעות האתר החדש שלנו.

אנו ממליצים לקחת דקה ולעבור על מדריך המידות. במיוחד אם אתם מעוניינים לרכוש  טבעות יהלום כמתנה - חשוב שזו תשב מושלם על האצבע.

הרוכשים באתר יקבלו את התכשיטים במשלוח מהיר ללא עלות נוספת. אם תרצו, תוכלו לפרוס את התשלום למקסימום 36 תשלומים. לא מרוצים? לא בטוחים? תוכלו להחזיר את התכשיט ולקבל זיכוי מלא.

יהלומי הבורסה - קצת עלינו

אנחנו ביהלומי הבורסה, דור שלישי של יהלומנים בוגרי לימודי הגמולוגיה באוניברסיטאות מובילות בארצות הברית, בעלי תעודת הסמכה GIA. תכשיטי הבורסה היא חברה משפחתית הסוחרת, מעצבת ומייצרת תכשיטי יהלומים מובילים. אין אצלנו מתווכים, בדיוק בגלל זה, אנו מוכרים תכשיטי יהלומים איכותיים, מעוצבים במחירים שווים.