ביהלומי הבורסה תמצאו מגוון טבעות אירוסין מזהב צהוב וזהב לבן, משובצות יהלומים טבעיים באיכות ללא פשרות ובהתאמה אישית לכל לקוח!
יהלומים ללא פערי תיווך ועמלה | פריסה עד 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

מציג 1–12 מתוך 293 תוצאות

טבעת אירוסין בהתאמה אישית זהב 14 קראט, דגם דניאלה

1,95037,450

טבעת אירוסין זהב צהוב 14 קראט, דגם דניאלה 0.20 קראט

1,950

טבעת אירוסין בהתאמה אישית דגם ריטה זהב-צהוב 14 קראט

2,41945,284

טבעת אירוסין זהב צהוב 14 קראט, דגם ריטה 0.20 קראט

2,419

טבעת אירוסין זהב-לבן 14 קראט, דגם ריטה 0.20 קראט

2,419

טבעת אירוסין זהב-צהוב 14 קראט, דגם ריהאנה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם ריהאנה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב-צהוב 14 קראט, דגם אווה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם אווה 0.20 קראט

2,450

טבעת אירוסין זהב צהוב 14 קראט, דגם יסמין 0.25 קראט

2,457

טבעת אירוסין זהב לבן 14 קראט, דגם יסמין 0.25 קראט

2,457

טבעת אירוסין זהב צהוב 14 קראט, דגם גל 0.20 קראט

2,555

טבעות אירוסין

הגיע הרגע לכרוע ברך ולהציע נישואין. וזה לא משנה, באם חשבתם להרים הפקה של החיים או להציע נישואין באווירה משפחתית, מומלץ לבחור טבעת אירוסין יפה ומרשימה אשר תיחרט לנצח כזיכרון מתוק אשר יעבור מדור לדור לצד סיפור הצעת נישואין מרגש ומיוחד. ריכזנו עבורכם את כל הסיבות לרכוש טבעת אירוסין רק ביהלומי הבורסה.

טבעות אירוסין משובצות יהלומים

אנו ביהלומי הבורסה חיים ונושמים יהלומים מגיל צעיר ויודעים מהי החשיבות של טבעות האירוסין. יהלומי הבורסה הינה חברה משפחתית ודור שלישי ליהלומנים, אשר ממשיך לייצר ולשווק מגוון רחב של תכשיטים מיוחדים, כגון: עגילים, טבעות אבני חן, צמידי טניס, טבעות אירוסין וטבעות יהלום באיכות גבוהה ללא פשרות ובמחירים חסרי תקדים!

 

הנה כמה סיבות לכך שיהלומי הבורסה היא הבחירה הנכונה:

  • המחירים - כשזה מגיע למחירים אין לנו מתחרים! אנו ביהלומי הבורסה גם בעלי היהלומים וגם יצרני התכשיטים. זה אומר שאנו מייצרים תכשיטי יהלומים באיכות גבוהה במחירים נמוכים, ללא פערי תיווך ועמלה.
  • איכות היהלומים - אנו ביהלומי הבורסה מקפידים על איכות תכשיטי היהלומים שלנו. כל היהלומים שלנו הנם 100% יהלומים טבעיים ומגיעים עם תעודת אחריות לכל החיים. בנוסף, אנו מספקים תעודת הערכה לחברות הביטוח ומעניקים אפשרות בלעדית לשדרוג היהלום במהלך החיים.
  • עיצובים מיוחדים - אצלנו ביהלומי הבורסה תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטי יהלומים; טבעות אירוסין, צמידי טניס, עגילים משובצים יהלומים ועוד מגוון תכשיטי אבני חן ויהלומים. אנו דואגים להתחדש בקולקציות חדשות בהתאם לטרנדים הכי חמים בעולם היהלומים.
  • אתר האינטרנט שלנו - אנו ביהלומי הבורסה מאפשרים לכם לרכוש תכשיטים איכותיים תוך כדי רביצה על הספה. באתר האינטרנט של יהלומי הבורסה תוכלו לרכוש תכשיטים בקלות וללא טירחה! לאחר הרכישה, התכשיטים יגיעו אליכם במהרה עם תעודת הערכה ואחריות מלאה. ואם בכל זאת לא תהיו מרוצים, תוכלו להחזיר את התכשיט ולקבל החזר כספי.

איך לבחור נכון טבעות אירוסין?

כעת, לאחר שהבנתם שהבחירה ביהלומי הבורסה היא הבחירה הנכונה, אספנו עבורכם טיפים אשר יעזרו לכם לבחור נכון טבעת אירוסין מתאימה.

  1. חשבו על הכלה - מה היא צורת היהלום המועדפת עליה? בדרך כלל, כל צורת יהלום מתומחרת אחרת. למשל, יהלום בליטוש עגול יקר יותר מיהלום בחיתוך אגס ומרקיזה. אצלנו ביהלומי הבורסה תוכלו למצוא מגוון רחב של יהלומים איכותיים וטבעיים במגוון צורות וצבעים במחירים טובים.
  2. בחרו את צבע הזהב - באופן מסורתי, טבעות אירוסין עשויות מזהב צהוב, זהב לבן או פלטינה - למרות שבשנים האחרונות גם הזהב הורד תפס את מקומו בעולם המודרני.
  3. בחרו בגודל היהלום - בעת בחירת טבעת אירוסין, בחירת גודל היהלום חשובה מאוד. מומלץ לבחור יהלום איכותי, בעל נוכחות, צבע וניקיון ברמת דירוג גבוה. חלק מהאנשים מעדיפים אבן גדולה יותר, מתפשרים על איכות האבן וקונים אבן במשקל קראט גבוה יותר. לא משנה באיזה יהלום תבחרו, חשוב לבחור יהלום 100% טבעי כי יש לו משמעות סנטימנטלית וסיפור על זמני. אצלנו ביהלומי הבורסה תוכלו לרכוש יהלומים טבעיים עם תעודת אחריות לכל החיים.
  4. בדקו מהי מידת הטבעת הנכונה לפני הרכישה - זה אולי נשמע כמובן מאליו, אך חשוב למדוד את אצבע המיועדת בצורה מדויקת. הרי אתם לא רוצים לרכוש טבעת אשר תהייה רופפת ועלולה ללכת לאיבוד בקלות יתרה, להכאיב לבעל/ת הטבעת בעודה קטנה ולא מתאימה לענידה. אצלנו ביהלומי הבורסה תקבלו הדרכה מלאה בדבר בחירת מידת הטבעת הנכונה ולרכוש מגוון רחב של טבעות ללא דאגות.

קצת עלינו - יהלומי הבורסה

יהלומי הבורסה הינה חברה משפחתית, יבואנית יהלומים ויצרנית תכשיטים - במחירים ובאיכות ללא תחרות!
באתר האינטרנט שלנו תוכלו לרכוש תכשיטי יהלומים, צמידי יהלום, עגילי יהלום צמודים ותלויים, טבעות אירוסין ושרשראות יהלומים. זה הזמן לרכוש טבעת אירוסין מרשימה לכבוד חוויה מרגשת ומיוחדת במינה!