תכשיטי יודאיקה ותליוני מגן דוד מעוצבים בשיבוץ אבני חן ויהלומים טבעיים.
עיצובים בלעדיים ליהלומי הבורסה | ללא פערי תיווך ועמלה | משלוח חינם בכל רכישה!

מציג 1–12 מתוך 60 תוצאות

תליון מגן דוד, זהב-צהוב 14 קראט, משובץ יהלומים

1,486

תליון מגן דוד יהלומים, זהב צהוב 14 קראט

2,666

תליון מגן דוד, זהב-צהוב 14 קראט

2,707

תליון מגן דוד, זהב-צהוב 14 קראט

3,000

תליון מגן דוד משובץ יהלומים 0.15 קראט בזהב-לבן 14 קראט (חדש)

3,036

שרשרת תליון חמסה יהלומים, זהב-לבן 14 קראט

3,125

תליון מגן דוד משובץ יהלומים, זהב-צהוב 14 קראט

3,400

תליון מגן דוד עם יהלומים, זהב צהוב 14 קראט

3,720

תליון מגן דוד, זהב-צהוב 14 קראט, בשיבוץ יהלומים 0.09 קראט

3,827

תליון מגן דוד משובץ יהלומים, זהב-צהוב 14 קראט

4,378

תליון מגן דוד עם יהלומים, זהב-צהוב 14 קראט

4,837

תליון חמסה מזהב לבן 14 קראט בשיבוץ יהלומים 0.10 קראט

4,890

תכשיטי יודאיקה - מורשת יהודית עתיקה בעיצוב מודרני

תכשיטי יודאיקה הם הרבה יותר מאשר סתם אביזרי אופנה. הם מהווים ביטוי עמוק לשורשים, למסורת ולזהות היהודית שלנו. כל תכשיט כזה נושא בחובו משמעות רוחנית והיסטורית, ומחבר את העבר העשיר שלנו עם ההווה.

בין אם מדובר בתליון מגן דוד עדין, בצמיד חמסה מעוטר או בטבעת משובצת באבני חושן, תכשיטי יודאיקה משלבים בתוכם סמלים ומוטיבים מהמורשת היהודית העתיקה. הם מספרים את הסיפור שלנו ומעבירים מסר של גאווה, אמונה ושייכות.

תכשיטי מגן דוד - סמל ההגנה והזהות היהודית

תכשיטי מגן דוד הם אולי הפריטים המזוהים והפופולריים ביותר בקטגוריית תכשיטי היודאיקה. מגן דוד, המורכב משני משולשים המשולבים זה בזה, הוא סמל ההגנה והזהות של העם היהודי מזה אלפי שנים.

תליון מגן דוד יכול להיות עשוי מזהב, כסף או מתכות יקרות אחרות, ולהגיע במגוון רחב של עיצובים - החל מגרסאות מינימליסטיות ועד לתליונים מפוארים ומעוטרים. ענידת תכשיט כזה קרוב ללב היא דרך יפהפייה להזכיר לעצמנו מאין באנו ולאן אנו שייכים.

צמיד חמסה או עין הרע - הגנה מפני כוחות שליליים

תכשיטי חמסה ועין הרע הם סמלים יהודיים מסורתיים נוספים שנפוצים מאוד בתכשיטי יודאיקה. יד חמסה, המכונה גם "יד מרים", מסמלת הגנה מפני כוחות שליליים ועין הרע. היא מעוצבת כיד פתוחה עם חמש אצבעות, ולעתים קרובות מכילה גם סמלים נוספים כמו מגן דוד או עין.

תליון או צמיד עם סמל החמסה יעטוף אותך בתחושת ביטחון וישמור עלייך מפני אנרגיות לא טובות. זהו תכשיט מושלם לענידה יומיומית, שיזכיר לך תמיד שיש לך משהו ומישהו גדול יותר ששומרים עלייך מלמעלה.

תכשיטים עם ברכות ופסוקים - חיבור לאמונה ולרוחניות

עולם תכשיטי היודאיקה כולל גם תכשיטים עם חריטות של ברכות, תפילות או פסוקים מהתנ"ך. תליון עם מילות התפילה "שמע ישראל", טבעת עם הכיתוב "אני לדודי ודודי לי" או צמיד עם פסוק ממזמורי תהילים, הם כולם דרכים יפות להתחבר לאמונה שלנו ולהזכיר לעצמנו את הדברים החשובים באמת בחיים.

ענידת תכשיט כזה יכולה להעניק לנו תחושת שלווה, נחמה וקרבה לבורא. בכל פעם שנגע בתכשיט או נקרא את המילים, נזכור שאנחנו לא לבד ושיש לנו כוח עליון שמנחה ומלווה אותנו.

תכשיטי יודאיקה ב"יהלומי הבורסה" - מסורת איכותית ועיצובים מרהיבים

ב"יהלומי הבורסה" תוכלו למצוא את המבחר הגדול והמגוון ביותר של תכשיטי יודאיקה, בסטנדרט העיצוב והאיכות הגבוהים ביותר שיש.

האוסף שלנו כולל מגוון רחב של תליונים, טבעות, עגילים וצמידים בכל הסמלים והמוטיבים היהודיים האהובים והמוכרים, בשילוב עם מתכות וחומרים איכותיים, עיצובים מרהיבים וסטנדרט בלתי מתפשר.

בין אם אתם מחפשים תכשיטי מגן דוד קלאסיים, תליוני חמסה מיוחדים, או טבעות עם חריטת פסוקים אישית, צוות המומחים שלנו ישמח להנחות אתכם ולעזור לכם למצוא את התכשיט שיגשים את כל משאלותיכם.

"יהלומי הבורסה" מאמינים שענידת תכשיטי יודאיקה איכותיים היא דרך מופלאה לבטא את הזהות היהודית הייחודית שלנו, להתחבר לשורשים העמוקים ולהעביר את המורשת שלנו הלאה לדורות הבאים. 

אנו גאים להיות שותפים במסע המרגש הזה ולהעניק ללקוחותינו תכשיטים בעלי משמעות ונשמה אמיתית. כי תכשיטי יודאיקה הם הרבה יותר מקישוט - הם חלק בלתי נפרד מהסיפור האישי של כל אחד ואחת מאיתנו.

בואו לגלות את הקסם והיופי של תכשיטי היודאיקה עוד היום!