מציג 1–12 מתוך 277 תוצאות

מבצע תליון יהלום בהתאמה אישית עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

96037,450

תליון יהלום 0.10 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
960

תליון יהלום 0.12 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
1,350

תליון יהלום 0.15 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
1,500

עגילי יהלום זהב-לבן 14K במבצע, 0.2 קראט, דגם דניאלה

1,960

עגילי יהלום זהב-צהוב 14K במבצע, 0.2 קראט יהלומים, דגם דניאלה

1,960

תליון סוליטר יהלום 0.25 קראט עם שרשרת זהב-לבן 14K, דגם דניאלה

2,400

תליון חמסה יהלומים עם שרשרת זהב לבן 14 קראט

2,492

תליון מגן דוד יהלומים, זהב צהוב 14 קראט

2,666

עגילי יהלום זהב-לבן 14K במבצע, 0.24 קראט, דגם דניאלה

2,750

תליון חמסה יהלומים, זהב לבן 14 קראט

2,840

תליון לב יהלומים 0.18 קראט, זהב לבן 9 קראט

2,887

תכשיטי יהלומים

בין המתנות היפות ביותר שאתם יכולים להעניק לאישה שלכם יהיו תכשיטי יהלומים. כאמור מרבית הנשים אוהבות תכשיטים ואף פעם לא נמאס מהם כמו גם לעולם לא יהיה מספיק מהם. המגוון הגדול של התכשיטים יכול לשמש את האישה לימים שונים, אירועים שונים, יציאות בעלי אופי שונה ועוד. כך למשל יש תכשיטים עמם הולכים לעבודה, תכשיטים המיועדים לערבים מיוחדים בלבד, תכשיטים המיועדים ליציאה לסרט או למסעדה, תכשיטים המיועדים לטיסה לחו"ל, תכשיטים לפגישות עסקיות ועוד.  

תכשיטי יהלומים – מתנה מפנקת לכל אישה:

אז אם אתם מחפשים מתנה מפנקת לאישה שלכם תכשיטי יהלום היא האופציה המפנקת והמיוחדת ביותר שתוכלו להעניק לה. חשוב לשים לב שאתם רוכשים יהלומים טבעיים בלבד שכן תכשיטים מסוג זה תמיד ישמרו על ערכם ואף יעלו אותו בעוד תכשיטים עם תחליפים זולים יותר רק יאבדו מערכם לאורך הזמן. כל אישה תעריך במתנה תכשיטים המשובצים ביהלומים ואלה נחשבים בדרך כלל גם לתכשיטים היפים והיוקרתיים ביותר כך שתוכלו להראות לאישה שלכם כמה אתם אוהבים ומעריכים אותה.

איך לבחור את התכשיט המושלם למתנה?

  • יהלום טבעי – ראשית הדבר הראשון שאתם רוצים לשים לב אליו הוא שמדובר ביהלומים טבעיים ולא זיופים או חלפים שונים. ביהלומי הבורסה למשל עובדים רק עם יהלומים טבעיים מכל הסוגים, הגדלים, הצורות ומספקים לכם תעודת אחראיות לכל החיים. 
  • תכשיט או סט? – לאחר מכן תצטרכו להחליט האם אתם מעדיפים לרכוש תכשיט אחד או סט. גם המחיר יכול לשחק תפקיד בפרמטר זה אולם בעיקר בסוג התכשיטים שהאישה עונדת. אם היא לא מרגישה בנוח לענוד תכשיטים מסוגים שונים ייתכן ותצטרכו לרכוש סט תואם למשל.
  • צבע התכשיט – הבסיס לכל תכשיט מבוססת מתכת איכותית המגיעה בדרך כלל בצבעים שונים: זהב, לבן, אדום, רוז וכו'. מה הסגנון המועדף על האישה שלכם? 
  • סגנון מועדף – כידוע התכשיטים מגיעים בעיצובים וסגנונות שונים. להוציא את צורת היהלום עצמה שעשויה להשפיע על העיצוב והסגנון הרי שיש גם עיטורים שונים, מבנה שונה, לעתים גם צורות מיוחדות כמו לב, טיפה, תכשיט עדין, תכשיט גדול ומלא נוכחות ועוד.

אז אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לאישה שלכם תוכלו למצוא אותה ביהלומי הבורסה שבבניין בורסת היהלומים ברמת גן או באתר האינטרנט של החברה. באתר ובחנות תוכלו למצוא טבעות אירוסין, תכשיטים משובצים מסוגים שונים, הכול מיהלומים טבעיים ומסוגים, גדלים וסגנונות שונים.