ביהלומי הבורסה תמצאו מגוון תליוני יהלומים טבעיים ונוצצים בשילוב פנינים ואבני חן מובחרות, ללא פערי תיווך ועמלות – שפע עיצובים בלעדיים הישר מהבורסה ליהלומים!

מציג 1–12 מתוך 78 תוצאות

מבצע תליון יהלום בהתאמה אישית עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

96037,450

תליון יהלום 0.10 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
960

תליון יהלום 0.12 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
1,350

תליון יהלום 0.15 קראט עם שרשרת זהב 14 קראט, דגם דניאלה

זהב אדום
זהב לבן
זהב צהוב
1,500

תליון סוליטר יהלום 0.25 קראט עם שרשרת זהב-לבן 14K, דגם דניאלה

2,400

תליון חמסה יהלומים עם שרשרת זהב לבן 14 קראט

2,492

תליון מגן דוד יהלומים, זהב צהוב 14 קראט

2,666

תליון חמסה יהלומים, זהב לבן 14 קראט

2,840

תליון לב יהלומים 0.18 קראט, זהב לבן 9 קראט

2,887

תליון מגן דוד משובץ יהלומים 0.15 קראט בזהב-לבן 14 קראט (חדש)

3,036

שרשרת תליון חמסה יהלומים, זהב-לבן 14 קראט

3,125

תליון מגן דוד משובץ יהלומים, זהב-צהוב 14 קראט

3,400

תיליון יהלום

בחירה בתכשיט כמתנה לאישה הוא רעיון נהדר אולם כעת צריך לחשוב היטב איזה תכשיט אתם רוצים להביא? באיזה סגנון, צבע, צורה היא מעדיפה? ופרמטרים נוספים העשויים להשפיע משמעותית על הבחירה שלכם. תיליון יהלום למשל תהיה בחירה נהדרת שכן אין כמעט אישה שלא עונדת שרשרת על צווארה. לעתים יהיה מדובר בשרת המיועדת ליופי ועיטור, לעתים יהיה לה משמעות סנטימנטלית, לעתים יהיה מדובר בתיליון מזל ועוד. החשוב הוא שהתיליון מביע משמעות עבור האישה ולכן היא תעריך יותר את השימוש בו והערכה אל התכשיט.

איך לבחור תיליון יהלום לאישה?

תכשיטי יהלום יש בשפע אולם התיליון אשר יהיה על השרשרת יהיה הפריט הבולט והחשוב ביותר בסט התכשיטים שהאישה עונדת ובאופן סימבולי הוא גם קרוב ללב. בחירת תיליון יהלום לאישה ייעשה בדרך כלל על פי כמה פרמטרים פשוטים:

  • סגנון – האם האישה מעדיפה שרשרת עם תיליון עדין ולא בולט? אולי היא מעדיפה צורה או אות משובצת יהלומים? אולי היא מעדיפה סמל מסוים כמו מפתח, לב או משהו אחר שמסמל עבורה משהו.
  • צבע – המסגרת של התיליון, שככל הנראה תותאם לשרשרת תהיה עשויה ממתכת איכותית שיכולה להיות בצבעים שונים: זהב, כסף/לבן, רוז וכו'. מה הצבע המועדף על האישה בתכשיטים שהיא עונדת?
  • יהלום טבעי – כאשר אתם רוחשים תיליון יהלום אתם רוצים לוודא שהוא אכן עשוי מיהלומים טבעיים בלבד. יהלום טבעי אמיתי עם תעודת אחראיות לכל החיים וחותמת מקוריות כפי שתקבלו ביהלומי הבורסה. תכשיטים עם יהלומים טבעיים תמיד יעלו את ערכם בעוד שתכשיטים עם חלפים זולים יותר יאבדו מערכם.

על מה חשוב לשים דגש ברכישת תכשיטי יהלומים?

לא משנה אם אתם רוכשים צמיד יהלום, שרשרת, עגילים, טבעת או כל תכשיט אחר אתם רוצים לוודא שמדובר ביהלום טבעי, אתם רוצים לוודא את מידת הניקיון שלו (אחד הפרמטרים המשפיעים על ערכו של היהלום וגם על היופי שלו) וכמובן שאתם מקבלים תעודת אחראיות על התכשיט. 

בחברת יהלומי הבורסה תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטי יהלומים מסוגים שונים, החל משרשרות עם תיליון משובץ, דרך צמידים, טבעות אירוסין, עגילים מסוגים שונים ועוד. בכל רכישה תקבלו תעודת אחראיות לכל החיים וחותמת מקוריות שהיהלום טבעי ב100%.