עגילי זהב לבן עם הברק המסנוור והזוהר העדין שהוא מקרין, מוסיפים לכל מראה נשי ממד של תחכום, זרימה ושובבות מעודנת. עגילי זהב לבן הם בשורה אמיתית עבור כל מי שרוצה ליהנות מאופנה ברמה הגבוהה ביותר. הם משלימים כל תלבושת, החל מבגדי יום רגילים ועד לשמלות ערב מרהיבות ביופיין.

מציג 1–12 מתוך 24 תוצאות

עגילי יהלום זהב-לבן 14K במבצע, 0.2 קראט, דגם דניאלה

1,960

עגילי יהלום זהב-לבן 14K במבצע, 0.24 קראט, דגם דניאלה

2,750

עגילי יהלום זהב-לבן 14K במבצע, 0.40 קראט יהלומים, דגם דניאלה

3,875

עגילי ספיר 1.23 קראט ויהלומים, זהב-לבן 14 קראט

3,930

עגילי ספיר 1.05 קראט ויהלומים, זהב-לבן 14 קראט

3,992

עגילי ספיר 0.44 קראט ויהלומים, זהב-לבן 14 קראט

4,500

עגילי חישוק מזהב-לבן 18 קראט משובצים 0.20 קראט יהלומים

4,662

עגילי חישוק זהב-לבן 18 קראט משובצים 0.20 קראט יהלומים

5,166

עגילי סיטרין 1.21 קראט ויהלומים, זהב-לבן 14 קראט

7,050

עגילי רובי 0.91 קראט ויהלומים, זהב לבן 14 קראט

7,956

עגילי ספיר 0.50 קראט, זהב-לבן 14 קראט, משובצים יהלומים

8,280

עגילי פרפר עם ספיר 1.17 קראט ויהלומים, זהב-לבן 14 קראט

9,900

עגילי זהב לבן: מהפנטים, אלגנטיים ומחמיאים

עגילי חישוק זהב לבן, לדוגמה, הם הבחירה המושלמת עבור נשים שאוהבות סגנון פשוט ואלגנטי. ניתן למצוא אותם במגוון רחב של גדלים, כך שכל אישה יכולה לבחור את הסגנון והגודל המחמיאים לה ביותר.

יתרונות עגילי זהב לבן

עגילי זהב לבן הם אחד הפריטים הכי גמישים ורבגוניים בעולם התכשיטים. יש להם מספר יתרונות בולטים:

ראשית, הם משתלבים עם מגוון רחב של סגנונות לבוש ומראות. בין אם מדובר בשילוב עם בגדים קלאסיים או מודרניים, חגיגיים או יומיומיים - עגילי זהב לבן יוסיפו לכל אנסמבל נופך של אלגנטיות. שנית, עגילים אלו מחמיאים לכל גוון עור, בניגוד לזהב צהוב שמחמיא יותר לעור כהה. הגוון הלבן משתלב יפה עם כל טווח גווני העור. 

עגילים צמודים זהב לבן לאישה הם בחירה מנצחת ליצירת מראה נשי ועדין. הצמודים מדגישים בעדינות את קווי האוזן ומוסיפים למראה נגיעת תחכום. שלישית, לעגילי זהב לבן יש מראה נקי, פשוט ועדכני לאורך שנים. קלאסיקה שאינה יוצאת מן האופנה.

סוגי עגילי זהב לבן

קיים מגוון רחב של סוגי עגילי זהב לבן שכל אישה יכולה לבחור מתוכו את הסגנון האהוב והמחמיא לה:

עגילי חישוק זהב לבן - אלו עגילים עגולים ופתוחים בצורת חישוק, ללא חלק תחתון סגור. הם באים במגוון רחב של גדלים ועוביים - החל מעדינים במיוחד וכלה בחישוקים גדולים ובולטים. מתאים הן לנשים שיש להן חורים באוזניים והן כאלו שאין.

עגילי טיפות זהב לבן - עגילים אלו בצורת טיפה אנכית, לרוב עם קצה תחתון מחודד. הם באים באורכים שונים ולעיתים משובצים באבני חן ליצירת מראה מרשים.

עגילים צמודים זהב לבן - עגילים קצרים וצמודים לקו האוזן. משדרים סגנון נשי, מעודן ורומנטי. מתאימים במיוחד לנשים בעלות אוזניים קטנות ועדינות.

אפשרויות נוספות כוללות עגילים משולבים עם פנינים, יהלומים ועוד אבני חן וחומרים יקרי ערך. האפשרויות ליצירתיות והצירופים השונים אינם יודעים גבול!

טיפים לבחירת עגילי זהב לבן

כיצד לבחור נכון עגילי זהב לבן שיתאימו בול לטעם האישי ולסגנון? הנה מספר טיפים שימושיים:

ראשית, חשבי מהי צורת אוזניך ופניך. האם הן עגולות או מרובעות יותר? עגילי חישוק גדולים יותר מחמיאים לפנים ואוזניים עגולות, בעוד שעגילים צמודים וקטנים יותר מתאימים לצורות מרובעות ועדינות יותר.

שנית, תאמי את סוג וגודל העגילים לאירוע או ההזדמנות בה את לובשת אותם. לאירועים יומיומיים כדאי עגילים פשוטים וקטנים יותר. לאירועים חגיגיים אפשר לבחור דגמים מרשימים ודרמטיים יותר.

שלישית, חשבי על סגנונך האישי והעדפותיך באופנה. האם את נוטה לקלאסיקה או דווקא לעיצובים מודרניים יותר? בחרי עגילים שמשקפים את הסגנון שלך.

רביעית, קבעי תקציב מראש. עגילי זהב לבן יכולים להיות במחירים שונים בהתאם לחומרים, עיצוב וגודל. זה יעזור לך למקד את החיפוש.

שירות עיצוב אישי

ב"יהלומי הבורסה" אנו מציעים מלבד המבחר העשיר של עגילי זהב לבן, גם שירות ייחודי של עיצוב אישי ללקוחותינו:

צוות המעצבים המקצועי שלנו ילווה אותך בתהליך בחירת העגילים, ויעזור לך לבחור את הדגם המושלם ביותר עבור סגנונך וטעמך האישיים. אם תרצי, נוכל גם לעצב עבורך עגילי זהב לבן בהתאמה אישית לחלוטין. אפשר לשלב בהם אלמנטים אישיים כמו תאריכים חשובים, ראשי תיבות של שמות יקרים ועוד פרטים הקרובים לליבך.

צוות התכשיטנים יעמוד לרשותך במתן ייעוץ לגבי בחירת החומרים המתאימים ביותר לעגילים שתבחרי, כדי להבטיח שהם יהיו איכותיים ויפהפיים במיוחד.

אל תהססי לפנות אלינו לקבלת ליווי אישי ומקצועי בעיצוב עגילי החלומות שלך! המומחיות שלנו עומדת לרשותך.

עגילי זהב לבן הם אחד האביזרים הנשיים הנצחיים והאופנתיים ביותר בכל הזמנים. הם מסמלים אלגנטיות וסגנון בכל גיל ומצב.

"יהלומי הבורסה" מזמינים אתכן היום למבחר העשיר של עגילי הזהב הלבן שלנו - החל מעגילי חישוק קלאסיים וכלה בעגילים משובצי אבני חן ופנינים מהודרים במיוחד.

צוות הייעוץ והמעצבים המקצועי שלנו יעניק לכן ליווי אישי וידריך אתכן לבחור את הזוג המושלם ביותר עבורכן.

עגילים שיהפכו לפריט בסיסי ואהוב בארון התכשיטים שלכן וישדרגו כל מראה בקלילות ובתחכום.

הזמינו את עגילי אופנת הזהב הלבן שלכן עוד היום!