fbpx

פריסה עד 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה | משלוחים חינם!

פריסה עד 36 תשלומים ללא ריבית | משלוחים חינם!

מגזין יהלומים

הצעת נישואים מושלמת: 6 רעיונות מקוריים

החלטת למסד את הקשר עם בת הזוג, קנית עבורה טבעת מדהימה, וכעת כל מה שנותר לך להחליט הוא כיצד ומתי תישאל השאלה המרגשת ביותר בחיים: התנשאי לי?

מעמד הצעת הנישואין הוא מעמד מרגש אשר יהווה עבורכם זיכרון מיוחד לכל החיים ולכן רבים לא מקלים בו ראש.

כאשר אנחנו רוצים שהרגע הזה יהיה באמת הכי מושלם שיכול להיות, אין פלא שקשה להחליט מהי הדרך האידאלית לשלוף את טבעת האירוסין.
השאיפה היא שההצעה תהיה מקורית ובלתי נשכחת, ובו בזמן לא קיטשית ומצועצעת.

בדיוק בגלל זה מצאנו עבורכם שישה רעיונות מקוריים להצעת נישואין מושלמת:

חופשה רומנטית

כולנו אוהבים לטייל ולבלות בחו”ל, במיוחד כאשר מדובר בטיול זוגי וזמן איכות משותף עם בן או בת הזוג במדינה חדשה ומרתקת. בזמן תכנון החופשה, חפשו באינטרנט מיקום רומנטי באזור כמו מסעדה יוקרתית, שיט פסטורלי או נקודת תצפית מטריפה, ואם צריך הזמינו מקום מראש. נסו לתכנן את ההצעה לפרטי פרטים.

טיפ קטן מאתנו: כשאתם מגיעים לשדה התעופה, ודאו שהטבעת לא בכיס בכדי שהיא לא תישלף בטעות בבידוק הביטחוני. במקום, כדאי למקם אותה בתא נסתר ככל האפשר בתיק הגב ולוודא שבת הזוג לא מסתכלת בטעות על מסך השיקוף. לא אמרנו שזה יהיה קל.

מיקום בעל משמעות משותפת

חשבו על רגע משותף ומשמעותי שחוויתם יחד במהלך מערכת היחסים שלכם: הפאב בו נפגשתם, המסעדה בה התרחש הדייט הראשון שלכם או הספסל בפארק בו ישבתם כאשר התנשקתם לראשונה. המשמעות של החוויה שהייתה לכם בעבר באותו הלוקיישן תוסיף לייחודיות של ההצעה. העלו יחד זיכרונות, היכנסו למצב רוח נוסטלגי ומרגש וברגע הנכון שליפת הטבעת תיצור רגע שהיא לא תשכח לעולם.

טיפ קטן מאיתנו: שמרו את מיקום ההצעה בסוד, ואם היא אוהבת הפתעות במיוחד, אפשר אפילו לקשור לה סרט מסביב לעיניה בדרך לשם ולהתיר אותו כשתגיעו.

הצעה בשידור חי/ הופעת אמן

רוצים באמת להפתיע בענק? אם אתם מעוניינים בהצעת נישואין גרנדיוזית וגדולה מהחיים, הפקות טלוויזיה ואמנים רבים ישמחו לשתף איתכם פעולה ולקחת חלק באקט המרגש. ראשית, הזמינו לכם כרטיסים להופעה של אמן או אמנית שאתם אוהבים במיוחד, או כרטיסים להשתתפות כקהל בתכנית טלוויזיה אהובה. כעת רק נותר לתאם מראש עם ההפקה, ולבקש שיקראו לכם לבמה לטובת ההצעה.

טיפ קטן מאיתנו: סוג הצעה זה לא מתאים לכולם. לכן, לכו על כיוון כזה רק אם אתה בטוחים במאת האחוזים שבן או בת הזוג מתחברים לאירועים פומביים ולא יהיו מובכים מהמעמד.

יעד מרוחק בארץ

חופשה בחו”ל היא הדבר הכי שובר שגרה שיש אבל אין כמו הארץ שלנו. חופשה בארץ יכולה להיות לא פחות מיוחדת ומפנקת מאשר חופשה מעבר לים.

יש המון מקומות מדהימים בארץ שאפשר להציע בהם נישואים, וההצעה תהיה מרגשת באותה מידה. חפשו באינטרנט לוקיישנים רומנטיים בארץ, מקום אינטימי, מיוחד עם נוף עוצר נשימה ואווירה כמה שיותר שונה מהיום-יום שלכם. לכו למשל על ערב קמפינג רומנטי במדבר או בקתה מרוחקת בגליל.

טיפ קטן מאיתנו: כדי לעלות את רמת ההתרגשות, אין כמו חופשה בהפתעה. אפשר למשל לבקש יום חופש מהבוס שלה או שלו ביום חמישי ולהפתיע אותה ברביעי בערב עם חופשת סוף שבוע ארוך. התרגשות מסחררת מובטחת.

יום מיוחד בשנה

לרובנו יש סנטימנטים לתאריכים ספציפיים בשנה. חשבו על תאריך מיוחד ובעל משמעות: סיום הקורס בצבא, יום הולדת, טקס סיום תואר. יש תחושה מיוחדת בחגיגה כפולה. נסו לתכנן את ההצעה מראש ולבדוק כיצד היא משתלבת באירוע הנוסף, ולא לעשות זאת ספונטנית מכיוון שעשויים להיות אירועים מפתיעים נוספים מצד אנשים אחרים שעלולים לשבש את ההצעה.

טיפ קטן מאיתנו: רעיון מקורי יותר הוא להפתיע בגדול ולהציע נישואין דווקא ביום ההולדת שלכם. זה משהו שאין ספק שתזכרו כל החיים.

פעילות אקסטרים

אם בן או בת הזוג אוהבים לחוות חוויות חדשות ולעוף על החיים בשיא הכוח, הצעת נישואין בשיאה של פעילות אקסטרים היא הצעה אידאלית. אפשר לעשות זאת במסגרת צניחה חופשית, קורס צלילה, טיסה בכדור פורח, או טיסה רומנטית בשמי הארץ. החוויה תהיה מלאת אדרנלין ובלתי נשכחת עבור שניכם.

טיפ קטן מאיתנו: בדומה להצעה הפומבית במהלך הופעה, סוג הצעה זה לא מתאים לכולם ויש לבחור רק אם החצי השני יתחבר או תתחבר לחוויה.

והנה כמה דוגמאות להצעות נישואין של לקוחותינו:

עגלה
התחברות

אין לך עדיין חשבון?

התחילו לכתוב ערך שאותו תרצו לחפש והוא יושלם אוטומטית
לפתיחת הצ'אט
1
💬 לשיחה עם יועץ יהלומים
Diamondbourse
היי 👋
זמינים עבורך לכל שאלה